Co je potřeba k objednání opravy nebo náhradního dílu
Zpět na PJ-Servis
Vážení zákazníci,
rádi bychom vám oznámili, že společnost Gorenje využívá nově v rámci zefektivnění a zrychlení svých distribučních služeb síť smluvních servisních partnerů. V
případě vašeho zájmu k objednání, zakoupení nebo jen ke zjištění informací ve věci dostupnosti či cenových relací náhradních dílů ke spotřebičům gorenje, MORA
či Hisense, vám budou ochotně podány informace a další podrobnosti zásilkového prodeje.
Více informací naleznete zde:
Co je nutné k nahlášení opravy?
Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje:
1. Sériové číslo (SER.N.)
2. Artiklové číslo (ART.N.) - neplatí pro značku Hisense
3. Model (MOD.N.)
4. Prodejní doklad s přesným datem zakoupení
Výrobní štítek s modelem a výrobním číslem najdete na uvedených místech podle typu výrobků (Gorenje a MORA):
Sporáky: po otevření dveří vedle nebo pod těsněním trouby
Varné panely: na spodním krytu desky
Vestavné el. trouby: po otevření dveří vedle nebo pod těsněním trouby
Mikrovlnné trouby: na zadním krytu trouby
Odsavače par: uvnitř na plášti po sejmutí tukového (kovového) ?ltru
Mini kuchyně: v prostoru pod dřezem
Chladničky, mrazničky a jejich kombinace: ve spodní části vnitřního prostoru vlevo na stěně chladničky nebo v mrazničky
Mrazničky truhlicové: na zadní straně truhly
Pračky a sušičky: po otevření dveří na čelní stěně
Myčky: po otevření dveří na pravém boku dveří
Malé domácí spotřebiče (grily, roboty, mlýnky,….): na zadní či spodní straně výrobku
Ohřívače vody objem 5-15 a 30-150 litrů: na spodní části mezi přívodnímy trubkami
Umístění štítků s modelem a sériovým číslem pro značku Hisense:
Chladničky: uvnitř chladničky na bocích, nebo na vnitřní straně dveří chladničky
Mrazničky: na zadní části mrazáku
Televize: zadní strana TV (ve spodní části vlevo, nebo vpravo)
Pračky: po otevření dveří na čelní stěně, případně zadní strana pračky
Klimatizace: na zadní straně výrobku